Balduque Soto, Irma; Millán Blasco, Olalla | |
This document is a artículo publicadoDate2015 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/53726 |
|
Amb aquest article es vol mostrar com a través del projecte «La melodia de la meua vida» es poden posar en pràctica els postulats d'una educació holística. Aquest projecte aglutina diferents teories creant-se un teixit interrelacionat i encaminades a una mateixa meta: el desenvolupament integral de l'alumnat. Valora i fomenta el subjecte en totes les dimensions, atenent els seus potencials, és a dir, les seues intel·ligències múltiples, les seues fortaleses personals i habilitats socioemocionals. Aquest projecte dota l'alumnat d'una sèrie d'estratègies i eines per al seu autoconeixement, el del seu ambient i el paper que té en l'entorn des d'una responsabilitat social. | |
Balduque Soto, Irma ; Millán Blasco, Olalla. La melodía de la meua vida: per una educació holística. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2015, Vol. 16, no. 2: 165-174 |