Demà 4 de Març de 2021 el sistema estarà en manteniment des de les 7:15 fins a les 9:15 hores. Disculpeu les molèsties. Mañana 4 de Marzo de 2021 el sistema estará en mantenimiento desde las 7:15 hasta las 9:15 horas. Disculpen las molestias.
Sorní Laserna, Josep Aitor
Tarín, Francisco (dir.); Pérez Celada, Héctor (dir.) Màster en Professor/a d'Educació Secundària |
|
This document is a trabajo fin de másterDate2015 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/52846 |
|
L'objectiu d'esta memòria és promocionar noves formes de realitzar pràctiques tant en l'Educació Secundaria Obligatòria i el Batxillerat i, més concretament, estudiar les possibilitats que té la plataforma digital Arduino i els sensors (que habitualment poden trobar-se en qualsevol tenda d'electrònica). Amb este propòsit, s'han realitzat dues programacions didàctiques en l'àmbit de secundaria i batxillerat. S'analitzen els resultats dels qüestionaris realitzats als estudiants abans i després de les pràctiques de laboratori amb Arduino. | |
Ver en el catálogo Trobes |