La simulació i la resolució de problemes de probabilitat. Estudi sobre la influència en la probabilitat subjectiva en alumnes de 13 i 14 anys
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La simulació i la resolució de problemes de probabilitat. Estudi sobre la influència en la probabilitat subjectiva en alumnes de 13 i 14 anys

DSpace Repository

La simulació i la resolució de problemes de probabilitat. Estudi sobre la influència en la probabilitat subjectiva en alumnes de 13 i 14 anys

Show simple item record

dc.contributor.advisor Huerta Palau, Manuel Pedro
dc.contributor.author Capella Sanchis, Josep
dc.contributor.other Departament de Didàctica de les Matematiques es_ES
dc.date.accessioned 2016-04-18T12:30:20Z
dc.date.available 2016-04-19T04:45:06Z
dc.date.issued 2014 es_ES
dc.date.submitted 23-09-2014 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/52786
dc.description.abstract A aquest treball es desenvolupa una investigació sobre el potencial de la simulació com a mètode de resolució de problemes de probabilitat amb contingut heurístic i les implicacions que té per a l’ensenyament. Al mateix temps s’elabora una unitat didàctica basada en la resolució de problemes de probabilitat per experimentar el mètode amb alumnes de 13 i 14 anys i es mostra com pot contribuir a la formació de l’alumne, en concret amb el judici subjectiu front a situacions d’incertesa i a fer ús d’eines estadístiques per a analitzar un conjunt de dades provinents de la simulació d’un problema. es_ES
dc.format.extent 58 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject didàctica de les matemàtiques es_ES
dc.subject estadística es_ES
dc.subject educació secundària es_ES
dc.subject mètode de resolució de problemes es_ES
dc.subject probabilitat es_ES
dc.subject simulació es_ES
dc.title La simulació i la resolució de problemes de probabilitat. Estudi sobre la influència en la probabilitat subjectiva en alumnes de 13 i 14 anys es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.description.abstractenglish In this paper we are developing an investigation on the potential of simulation as a solving probability problems method with heuristic content and the implications for teaching. At the same time a teaching unit based probability problem solving it’s made to experience the method with children between 13 and 14 years old and shows how it can contribute to the learning of the students, in particular with the subjective judgment in situations of uncertainty and the use of statistical tools to analyze a set of data from the problem simulation. es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

View       (2.379Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics