Students’ comments about university teaching: which links with effectiveness models?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Students’ comments about university teaching: which links with effectiveness models?

DSpace Repository

Students’ comments about university teaching: which links with effectiveness models?

Show full item record

View       (1.048Mb)

    
Bocquillon, Marie; Derobertmasure, Antoine; Artus, Frédérique; Demeuse, Marc
This document is a artículo publicadoDate2015

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/50037
Se presentan los resultados de un análisis temático de contenido sobre 550 comentarios dentro un proceso de evaluación instruccional en estudiantes de la Universidad de Mons. Se buscan vínculos entre las características del profesor eficaz según los estudiantes y una revisión de la literatura científica, contemplando, en primer lugar, la enseñanza efectiva en la educación primaria y secundaria, y en segundo lugar, se expone la valoración de las instrucciones acerca de los profesores en la educación superior. Los resultados informan de una relación entre los comentarios de los estudiantes y las instrucciones docentes, y que la gestión de aula del profesor dobla en dos veces a sus características personales (por ejemplo, sentido del humor).  Aquest treball presenta els resultats d'una anàlisi temàtica de contingut sobre 550 comentaris realitzats per estudiants, com a part d'un procés d'avaluacióinstruccional amb estudiants de la Universitat de Mons. Es persegueix establir un vincle entre les principals característiques del professor eficaç vistes pels estudiants i una revisió de la literatura científica contemplant, en primer lloc, l'ensenyament efectiu en l'educació primària i en la secundària, per a passar en segon lloc, a exposar la valoració dels estudiants sobre les instruccions dels seus professors en l'educació superior. Els resultats informen d'una relació entre els comentaris dels estudiants i les instruccions docents, i que la gestió d'aula del professor doblega en dues vegades a les seues característiques personals (per exemple, sentit de l'humor).

    Bocquillon, Marie ; Derobertmasure, Antoine ; Artus, Frédérique ; Demeuse, Marc. Students’ comments about university teaching: which links with effectiveness models?. En: @tic. revista d'innovació educativa, 2015, No. 15: 1

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics