Pomer Monferrer, Luis | |||
This document is a artículoDate2012 | |||
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/49895 |
|||
|
|||
This article presents the educational experience that for five courses (2005-06 to 2009-10) had a group of innovation at the University of Valencia for a Latin course of degree in Romance Philology. We have adapted this Latin course to the degree of all philologies from the course 2010-11. The main difficulty of this course, the heterogeneity of the student body, is added to the credit and hours reduction. Aquest treball presenta l'experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d'innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s'ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d'aquesta assignatura, l'heterogeneïtat de l'alumnat, s'afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d'hores. | |||
Pomer Monferrer, Luís 2012 Innovació educativa a l´assignatura de Llatí dels graus de filologia Methodos (Bellaterra) 1 143 154 |