Valls Lanáquera, David; Suay i Lerma, Ferran | |||
This document is a artículoDate2013 | |||
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/47747 |
|||
|
|||
Aquest treball exposa una revisió de la literatura científica centrada en els efectes de l'educació bilingüe en escolars amb trastorns de l'espectre autista (TEA), duta a terme per tal d'explorar els possibles avantatges i desavantatges de proporcionar educació en més d'un idioma per a aquests xiquets amb necessitats especials. Malgrat que desaconsellar l'educació bilingüe és una pràctica bastant comuna entre alguns professionals de l'educació i de la salut, tots els estudis empírics moderns donen suport a la idea que l'educació bilingüe no sols no produeix cap desavantatge específic, sinó que fins i tot facilita l'adquisició futura d'algunes destreses. | |||
Valls Lanáquera, David ; Suay Lerma, Ferran. Avantatges i desavantatges de l'educació biblingüe en xiquets amb trastorn de l'espectre autista. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2013-2014, Vol. 15, no. 2: 83-97 |