Lluch, Gemma Perfil; Quintana Trias, Lluís; Gregori Soldevila, Carme Perfil | |
This document is a artículo publicadoDate2013 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/45668 |
|
El número 18 de la revista Quaderns de Filologia. Estudis literaris dedica el monogràfic a la investigació, l’anàlisi i la reflexió sobre el relat des d’una triple perspectiva: des de la literatura, des de la lectura i des de l’escriptura. Aquest triple vessant de la narració conflueix de manera habitual en un context particular: el de l’educació secundària. De fet, la presència del relat com a narració literària i alhora com a forma de lectura i d’escriptura en els documents dels diferents nivells educatius ha generat multitud de reflexions i estudis. | |
Lluch, Gemma ; Quintana Trias, Lluís ; Gregori, Carme. Introducció. En: Quaderns de filologia. Estudis literaris, 2013, No. 18: 9 |