Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media

DSpace Repository

Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media

Show simple item record

dc.contributor.author Gil Pérez, Daniel
dc.contributor.author Senent Pérez, Fernando
dc.contributor.author Solbes Matarredona, Jordi
dc.date.accessioned 2015-06-08T10:57:58Z
dc.date.available 2015-06-08T10:57:58Z
dc.date.issued 1986
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/44206
dc.description.abstract SUMMARY: This paper deals witb tbe introduction of Modern Pbysics in bigb scbool curricula, trying to answer to tbese questions: - How are Modern Pbysics concepts introduced? -Do pupils get a correct understanding of tbese concepts? Some results are given wbicb sbow tbe need of a deep cbange in tbe way Modern Pbysics concepts are usualy taugbt.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Revista de Enseñanza de la Física, 1986, vol. 2, num. 1, p. 16-21
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Gil Pérez, Daniel Senent Pérez, Fernando Solbes Matarredona, Jordi 1986 Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media Revista de Enseñanza de la Física 2 1 16 21
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Educació Investigació
dc.title Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2015-06-08T10:57:58Z
dc.identifier.idgrec 103556

View       (480.2Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics