Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias: primeros resultados
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias: primeros resultados

DSpace Repository

Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias: primeros resultados

Show simple item record

dc.contributor.author Sanjosé López, Vicente
dc.contributor.author Solaz Portolés, Joan Josep
dc.contributor.author Vidal-Abarca Gámez, Eduardo
dc.date.accessioned 2015-05-07T17:05:23Z
dc.date.available 2015-05-07T17:05:23Z
dc.date.issued 1993
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/43597
dc.description.abstract In this paper we compile and analyze the textual variables taking part in comprehension and learning processes on scientific texts. Next we propose a new classification which can be applicated to instructional text. This proposal is evaluated in an experiment with different groups of students and several learning tasks. The first results are discussed.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Ensenanza de las Ciencias, 1993, vol. 11, num. 2, p. 137-148
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Sanjosé López, Vicente Solaz Portolés, Joan Josep Vidal-Abarca Gámez, Eduardo 1993 Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias: primeros resultados Ensenanza de las Ciencias 11 2 137 148
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.title Mejorando la efectividad instruccional del texto educativo en ciencias: primeros resultados
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2015-05-07T17:05:23Z
dc.identifier.idgrec 101319

View       (668.3Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics