L'aula que no es tanca als seus murs
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L'aula que no es tanca als seus murs

DSpace Repository

L'aula que no es tanca als seus murs

Show simple item record

dc.contributor.author Marí, Manel es
dc.contributor.author Bataller Català, Alexandre es
dc.contributor.author Gassó, Héctor H. es
dc.date.accessioned 2015-03-25T13:24:42Z
dc.date.available 2015-03-25T13:24:42Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/42859
dc.description.abstract En uns moments de pocs hàbits lectors i d'una docèn- cia de la literatura reclosa en l'historicisme i en les quatre parets de l'aula, els professors del departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Univer- sitat de València, i membres del Grup d'Innovació Docent «Geografies literàries», Alexandre Bataller i Héctor H. Gassó, ens proposen trencar els murs de l'ensenyament i acudir allà on la literatura es pot tocar i viure. "Un amor, uns carrers. Cap a una didàctica de les geografies literàries", recull les experiències i les inquietuds d'un seguit de professors de diverses universitats que han entès que el territori pot promoure un acostament a la literatura per la via de l'emoció. es
dc.source Marí, Manel ; Bataller Català, Alexandre ; Gassó, Héctor H.. L'aula que no es tanca als seus murs. En: Futura, 2014, No. 29: 39 es
dc.subject Educación es
dc.subject Psicología y educación es
dc.title L'aula que no es tanca als seus murs es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en

View       (873.3Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics