dc.contributor.author |
Marí, Manel |
es |
dc.contributor.author |
Bataller Català, Alexandre |
es |
dc.contributor.author |
Gassó, Héctor H. |
es |
dc.date.accessioned |
2015-03-25T13:24:42Z |
|
dc.date.available |
2015-03-25T13:24:42Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/42859 |
|
dc.description.abstract |
En uns moments de pocs
hàbits lectors i d'una docèn-
cia de la literatura reclosa
en l'historicisme i en les
quatre parets de l'aula, els
professors del departament
de Didàctica de la Llengua
i la Literatura de la Univer-
sitat de València, i membres
del Grup d'Innovació Docent
«Geografies literàries», Alexandre Bataller i Héctor H. Gassó, ens proposen trencar
els murs de l'ensenyament i acudir allà on la literatura es pot tocar i viure.
"Un amor, uns carrers. Cap a una didàctica de les geografies literàries",
recull les experiències i les inquietuds d'un seguit de professors de diverses
universitats que han entès
que el territori pot promoure
un acostament a la literatura
per la via de l'emoció. |
es |
dc.source |
Marí, Manel ; Bataller Català, Alexandre ; Gassó, Héctor H.. L'aula que no es tanca als seus murs. En: Futura, 2014, No. 29: 39 |
es |
dc.subject |
Educación |
es |
dc.subject |
Psicología y educación |
es |
dc.title |
L'aula que no es tanca als seus murs |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
en |