Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.

DSpace Repository

Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.

Show simple item record

dc.contributor.author Leiva Fernández, Carlos ca
dc.contributor.author Cornejo Fernández-Gao, Ana ca
dc.contributor.author García Arenas, Celia ca
dc.contributor.author Gómez-Estern, Fabio ca
dc.contributor.author Muñoz de la Peña, David ca
dc.date.accessioned 2015-01-09T09:32:28Z
dc.date.available 2015-01-09T09:32:28Z
dc.date.issued 2014 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/41224
dc.description.abstract L'objectiu d'aquesta experiència ha estat la d'establir un sistema d'avaluació contínua en assignatures amb gran quantitat d'alumnes de manera que no suposin un excessiu treball per al docent, que permeti generar una retroalimentació als alumnes ràpida, de manera que estimuli el treball dels estudiants. L'experiència ha estat realitzada simultàniament a 859 alumnes matriculats de l'assignatura "Química", corresponent a 1r dels Graus d'Enginyeria de l'Energia (85), Enginyeria Aeroespacial (137), Enginyeria de les Tecnologies Industrials (459) i Enginyeria Química (141), durant el segon quadrimestre a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de Sevilla. S'han plantejat 5 problemes personalitzats als alumnes, en funció del seu DNI, de manera que s'han lliurat i corregit mitjançant la plataforma Goodle-GMS. S'ha observat una millora del seguiment per part dels alumnes dels temes durant el curs, ja que els alumnes han obtingut una valoració numèrica del seu treball, poden veure els errors que tenen en alguns conceptes i poden corregir per millorar la seva qualificació, incrementant el seu treball personal, amb una disminució del temps de correcció i de gestió de notes per part dels professors. es
dc.relation https://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/3855 es
dc.rights Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada es
dc.source Leiva Fernández, Carlos ; Cornejo Fernández-Gao, Ana ; García Arenas, Celia ; Gómez-Estern, Fabio ; Muñoz de la Peña, David. Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química.. @tic.revista d'innovació educativa; No 13 (2015): Autumn (July-December, 2014); 132-137. ca
dc.subject Goodle-GMS, continuous assessment, telematics assessment, large groups es
dc.subject Metodología basada en problemas, Goodle-GMS, evaluación telemática es
dc.title Avaluació continua con Goodle-GMS a més de 800 alumnes en Enginyeria Química. es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics