El coneixement erotètic és reductible al coneixement proposicional?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El coneixement erotètic és reductible al coneixement proposicional?

DSpace Repository

El coneixement erotètic és reductible al coneixement proposicional?

Show simple item record

dc.contributor.author Grimaltos, Tobies
dc.date.accessioned 2014-11-26T13:26:30Z
dc.date.available 2014-11-26T13:26:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/40215
dc.description.abstract Defense que cal posar el focus en el coneixement erotètic i no en el pro- posicional és perquè là perspectiva contrària, que ha estat la tradicional, té com a conseqüència que es puguen produir diagnòstics erronis sobre la creença d'un subjecte, la qual cosa fa, alhora, que siga dificil explicaria seua conducta basada en la creença. Si ens fixem en el coneixement proposicional i si identifiquem el fet de creure d'una proposició que és vertadera amb el fet de creure aquesta pro- posició (amb el fet que aquesta proposició siga el contingut de la seua creença), aleshores tindrem com a resultat que dos subjectes que creuen d'una mateixa pro- posició que és ve1iadera, tenen una creença amb el mateix contingut proposicio- nal, contingut proposicional que es correspon amb la proposició que creuen que és vertadera, i això no sempre és aixi. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.source Grimaltos, Tobies. El coneixement erotètic és reductible al coneixement proposicional? En: Enric Casaban i Xavier Serra (eds.) II Congrés Català de Filosofia, València, PUV- Afers, 2012 es_ES
dc.subject coneixement proposicional es_ES
dc.subject Coneixement erotètic es_ES
dc.title El coneixement erotètic és reductible al coneixement proposicional? es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::FILOSOFÍA es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::FILOSOFÍA::Filosofía del conocimiento es_ES
dc.description.abstractenglish For quite a long time I have held that it is better to focus on knowledge-wh instead of propositional knowledge in order to see what a subject really believes.Recently, in a paper that is becoming quite influential, Jonathan Shaffer has held that the first kind of knowledge is not reducible to the second. In this paper I examine his arguments and conclude that he has not proven such irreducibility. However I hold that, in believing that one sentence is true, one can have different beliefs depending on what questions (and with which degree of certainty) one can answer. es_ES

View       (2.997Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics