dc.contributor.author |
Domínguez Fernández, Guillermo |
ca |
dc.contributor.author |
López Medialdea, Ana |
ca |
dc.contributor.author |
Cobos Sanchiz, David |
ca |
dc.date.accessioned |
2013-01-17T08:47:05Z |
|
dc.date.available |
2013-01-17T08:47:05Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/25639 |
|
dc.description.abstract |
La proposta d'innovació universitària que presentem, aborda la necessitat de potenciar un sistema de professorat voluntari que capacite com a mentors als estudiants dels últims cursos per a assessorar i tutoritzar als seus companys novells. Aquest enfocament de treball “entre iguals” es basa en una filosofia d'autonomia per al compromís social que pretén donar resposta al període de socialització i integració de l'estudiant en el context universitari, un dels tres grans fites de la tutorització al llarg de la carrera, juntament amb les pràctiques i el treball de finalització de Grau. |
es |
dc.relation |
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1963 |
es |
dc.rights |
Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada |
es |
dc.source |
Domínguez Fernández, Guillermo ; López Medialdea, Ana ; Cobos Sanchiz, David. La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 61-70. |
ca |
dc.title |
La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya |
es |
dc.type |
journal article |
es_ES |
dc.type.hasVersion |
VoR |
es_ES |