Domínguez Fernández, Guillermo; López Medialdea, Ana; Cobos Sanchiz, David | |||
This document is a artículoDate2012 | |||
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/25639 |
|||
|
|||
La proposta d'innovació universitària que presentem, aborda la necessitat de potenciar un sistema de professorat voluntari que capacite com a mentors als estudiants dels últims cursos per a assessorar i tutoritzar als seus companys novells. Aquest enfocament de treball “entre iguals” es basa en una filosofia d'autonomia per al compromís social que pretén donar resposta al període de socialització i integració de l'estudiant en el context universitari, un dels tres grans fites de la tutorització al llarg de la carrera, juntament amb les pràctiques i el treball de finalització de Grau. | |||
Domínguez Fernández, Guillermo ; López Medialdea, Ana ; Cobos Sanchiz, David. La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 61-70. |
|||
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1963 |