Anàlisi de les interaccions en fòrums de discussió a través del Campus Andalús Virtual
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Anàlisi de les interaccions en fòrums de discussió a través del Campus Andalús Virtual

DSpace Repository

Anàlisi de les interaccions en fòrums de discussió a través del Campus Andalús Virtual

Show simple item record

dc.contributor.author Maraver López, Pablo ca
dc.contributor.author Hernando Gómez, Ángel ca
dc.contributor.author Aguaded Gómez, José Ignacio ca
dc.date.accessioned 2013-01-17T08:47:01Z
dc.date.available 2013-01-17T08:47:01Z
dc.date.issued 2012 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/25633
dc.description.abstract En el present treball s'exposa una anàlisi de les interaccions que es produeixen en una experiència formativa a través del Campus Andalús Virtual. Per a açò, s'han analitzat un total de 284 qüestionaris d'avaluació així com 1538 missatges que s'han intercanviat en els fòrums de discussió destinats al treball col·laboratiu per a resoldre tasques acadèmiques. Els resultats ens indiquen quins són els factors més importants d'una comunitat d'aprenentatge i quins han sigut les intervencions més freqüents en la realització de tasques d'aprenentatge cooperatiu en xarxa. es
dc.relation http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1965 es
dc.rights Tots els articles de la revista, estan subjectes a una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada es
dc.source Maraver López, Pablo ; Hernando Gómez, Ángel ; Aguaded Gómez, José Ignacio. Anàlisi de les interaccions en fòrums de discussió a través del Campus Andalús Virtual. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 116-124. ca
dc.subject Análisis, interacción, virtual, foro, aprendizaje. es
dc.title Anàlisi de les interaccions en fòrums de discussió a través del Campus Andalús Virtual es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics