dc.contributor.author |
Barraycoa Martínez, Javier |
ca |
dc.contributor.author |
Lasaga Millet, Olga |
ca |
dc.date.accessioned |
2012-07-09T09:25:51Z |
|
dc.date.available |
2012-07-09T09:25:51Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/24189 |
|
dc.description.abstract |
El objectiu principal d’aquest estudi es esbrinar si l’experiència internacional genera diferents expectatives i discursos en funció del gènere del participants pel que fa al desenvolupament de competències i utilitat per a l’ocupabilitat. Per això s’analitzen els resultats d’un qüestionari que ha estat respost per una vintena d’estudiants i recent llicenciats de La universitat Abat Oliba. Las diferències entre homes i dones tant en el desenvolupament de l’estada internacional com en la seva valoració pel que fa a la futura ocupabilitat faciliten elements interessants per a la creació de protocols que permetin optimitzar aquest tipus d’estades. |
es |
dc.relation |
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/983 |
es |
dc.rights |
Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada |
es |
dc.source |
Barraycoa Martínez, Javier; Lasaga Millet, Olga (2012) Competències desenvolupades en una experiència internacional i empleabilitat: una perspectiva de gènere. @tic. revista d'innovació educativa; No 8 Spring 2012 (January-Juny); 1-11. |
ca |
dc.subject |
orientación profesional; sociología del trabajo; educación |
es |
dc.subject |
competencias; empleabilidad; competencia intercultural; estancias internacionales; metodología cualitativa |
es |
dc.title |
Competències desenvolupades en una experiència internacional i empleabilitat: una perspectiva de gènere |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
en |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es |