Coelho, Elizabeth Jennifer; Oller, Judith; Serra, Josep María | |
This document is a artículo publicadoDate2011 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/23083 |
|
Durant les últimes dècades els sistemes educatius europeus estan fent front a nombrosos reptes relacionats amb el tractament de la diversitat cultural i lingüística de l’alumnat. Per tal de poder afrontar aquesta diversitat es fa necessari impulsar plantejaments globals que s’adrecin al conjunt de la població amb la finalitat de construir una societat cohesionada. A l’article exposem algunes de les principals dificultats relatives a la formació inicial del professorat en quan a la gestió i al tractament de la diversitat lingüística i cultural, així com diferents projectes i enfocaments que pretenen establir noves directrius per a la seva formació competencial. | |
Coelho, Elizabeth Jennifer ; Oller, Judith ; Serra, Josep María. Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 52-61. |
|
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1016 |