Fernández Polo, Francisco Javier; Cal Varela, Mario | |||
This document is a artículoDate2011 | |||
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/23082 |
|||
|
|||
En aquest treball es descriu una experiència pedagògica consistent en la introducció del *portafolio com a eina d'aprenentatge i avaluació en un curs universitari de traducció. La descripció es basa en dades arreplegades durant dos anys i en els resultats d'un qüestionari administrat als participants. Després d'una breu contextualització de l'experiència i la reflexió sobre els aspectes més rellevants del *portafolio per a l'ensenyament de la traducció, específicament en la universitat, s'ofereix una descripció exhaustiva dels efectes positius de la utilització de l'instrument en el curs. El treball acaba amb una valoració de l'experiència per part dels participants. | |||
Fernández Polo, Francisco Javier ; Cal Varela, Mario. L'aprenentatge de la traducció a través de l'ús del port-folio: descripció de una experiència. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 44-51. |
|||
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1018 |