This document is a artículo publicadoDate2011 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/23080 |
|
Les reflexions sobre innovació en educació lingüística que es desgranen en aquest article estan directament extretes de la meva experiència acadèmica, curta però intensa, durant el treball desenvolupat amb el meu alumnat de l'especialitat de Llengües i Literatures del Màster en Professorat d'Educació Secundària en l'assignatura comuna als itineraris de les diferents procedències filològiques anomenada Innovació docent i iniciació a la investigació educativa. Són reflexions que inclouen, també, les riques percepcions que m'han aportat les alumnes i alumnes participants en les dues edicions d'aquest curs de postgrau a la meva universitat. | |
. Reflexions sorgides del Màster de Secundària entorn de demandes innovadores de l'educació lingüística. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 31-43. |
|
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1014 |