La tutoria en ensenyament secundari
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La tutoria en ensenyament secundari

DSpace Repository

La tutoria en ensenyament secundari

Show simple item record

dc.contributor.author Adell Cueva, Marc Antoni en
dc.contributor.author Estreder Ortí, Yolanda en
dc.date.accessioned 2011-12-17T10:10:35Z
dc.date.available 2011-12-17T10:10:35Z
dc.date.issued 2008 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/21784
dc.description.abstract L'objectiu d'aquest estudi és explorar les actituds i els comportaments dels professionals docents, que desenvolupen la tasca tutorial envers l'alumnat de Secundària. És a dir, els tutors i les tutores. I això en relació amb les funcions que s'accepten com a convencionals en aquella responsabilitat. La mostra és composta per 70 tutors de 7 centres educatius a la Comunitat Valenciana. Es fa una anàlisi psicomètrica de l'escala i se n'estudien els resultats, primer ítem a ítem i desprès estructurant-los en els cinc factors resultants: implicació col·laborativa, mediació contextual, virtualitat avaluadora, incentivació d'aprenentatges i reciprocitat relacional. Pel que fa a la priorització de tasques tutorials, per part dels tutors, hi ha una valoració notable-alta en les activitats considerades. Finalment es refl exionen les implicacions d'aquest estudi envers la intervenció tutorial i es defi neixen algunes línies futures d'investigació, a favor de la millora qualitativa de l'educació impartida. es
dc.source Adell Cueva, Marc Antoni ; Estreder i Ortí, Violant. La tutoria en ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2008, Vol. 12, no. 1: 101-118 es
dc.title La tutoria en ensenyament secundari es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

View       (526.3Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics