Estudis i investigacions sobre la introducció del valencià a l'ensenyament
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Estudis i investigacions sobre la introducció del valencià a l'ensenyament

DSpace Repository

Estudis i investigacions sobre la introducció del valencià a l'ensenyament

Show simple item record

dc.contributor.author Domenech Zornoza, José Luis en
dc.date.accessioned 2011-12-17T10:10:34Z
dc.date.available 2011-12-17T10:10:34Z
dc.date.issued 2008 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/21782
dc.description.abstract L'article dóna a conéixer algunes de les principals conclusions a què arribaren els diferents treballs i que vénen a coincidir amb les idees de Cummins i d'altres autors pel que fa als avantatges dels Programes d'Educació Bilingüe. S'apunten línies a tindre en compte a l'hora d'investigar al voltant del disseny i duta a terme de Programes d'Educació Trilingüe per als centres d'Educació Primària i Secundària. Així mateix es presenta la revisió dels estudis i investigacions, sobre la introducció del valencià a l'ensenyament realitzats a la Comunitat Valenciana, des de la implantació de la Llei d'Ús i Ensenyament del Valencià, fi ns a l'any 2008. També es descriu quina és la situació del nivell de coneixement del valencià i les actituds que mostren els jóvens envers l'idioma propi dels valencians. I apareix una coincidència en tots els estudis pel que fa a què sols els programes d'educació bilingüe són vàlids per a assolir l'objectiu d'un aprenentatge de les dos llengües ofi cials de la Comunitat Valenciana. es
dc.source Domenech Zornoza, José Luis. Estudis i investigacions sobre la introducció del valencià a l'ensenyament. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2008, Vol. 12, no. 1: 45-64 es
dc.subject Psicolingüística, llengua vehicular, programa d'ensenyament en valencià, programa d'immersió lingüística, programa d'incorporació progressiva del valencià, bilingüisme enriquidor, coneixement, ús, Comunitat Valenciana., Psycholinguistics, vehicular language, Valencian language teaching programs, linguistic immersion program, Valencian language progressive incorporation program, enriched bilingualism, knowledge, use, Valencian Community., Artículo es
dc.title Estudis i investigacions sobre la introducció del valencià a l'ensenyament es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es

View       (250.3Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics