dc.contributor.author |
Sacristán Romero, Francisco |
en |
dc.date.accessioned |
2011-12-16T11:24:38Z |
|
dc.date.available |
2011-12-16T11:24:38Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/21764 |
|
dc.description.abstract |
Aquest treball es planteja per conèixer més de primera mà la comprensió
i assimilació de textos escrits, en alumnes de l'actual ensenyament secundari.
La mostra emprada va ser de 28 alumnes entre 14 i 20 anys, de 3r d'ESO i
COU majoritàriament, de l'Institut d'Ensenyament Secundari «Alameda de
Osuna» de Madrid. Els resultats obtinguts en aquest estudi indiquen que, en
els lectors de menor edat els processos de lectura són més simples i en alguns
casos incomplets, mentre que els lectors de major edat fan una lectura que
implica processos cognitius més complexos, adequats i profunds. |
es |
dc.source |
Sacristán Romero, Francisco. Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 131-144 |
es |
dc.subject |
Comprensió lectora, procés individual, metodològica interactiva., Reading comprehension, individual process, interactive methodology., Artículo |
es |
dc.title |
Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
en |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es |