Huerta, Ricard Perfil; Domínguez Ruiz, Ricardo | |
This document is a artículo publicadoDate2011 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/20775 |
|
El present article ens revela aspectes identitaris dels estudiants del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària en l’especialitat de Dibuix. Ens hem acostat a la idea que tenen d’ells mateixos indagant en la imatge que el futur professorat d’arts visuals genera sobre el seu paper d’educadors, detectant la influència de les TIC. La fotografia i del blog com a instruments per a la publicació i comentari de les imatges realitzades ens han permés implicar els nous escenaris d'aprenentatge col.laboratiu propiciats per l'ús educatiu del web2.0. Utilitzem metodología qualitativa des de l’estudi de cas, plantejament novedós als anàlisis de cultura visual i pedagogies culturals | |
Huerta Ramón, Ricard Vicent ; Domínguez Ruiz, Ricardo. Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix. @tic. revista d'innovació educativa; No 6 (2011): Primavera (Enero-Junio) 2011; 77-85. |
|
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/252 |