Psychopathology exercise book 2nd semester
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Psychopathology exercise book 2nd semester

DSpace Repository

Psychopathology exercise book 2nd semester

Show simple item record

dc.contributor.author Belloch, Amparo
dc.contributor.author Perpiñá, Conxa
dc.contributor.author Baños Rivera, Rosa María
dc.contributor.author García Soriano, Gemma
dc.contributor.author Fonseca-Baeza, Sara
dc.contributor.author Miragall, Marta
dc.contributor.author Escrivá, Tamara
dc.contributor.author Navarro, Jessica
dc.contributor.author Roncero Sanchis, María
dc.contributor.author Vara, M. Dolores
dc.date.accessioned 2019-05-24T11:29:29Z
dc.date.available 2019-05-24T11:29:29Z
dc.date.issued 2019 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/70290
dc.description El document ha sigut revisat pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València es_ES
dc.description.abstract El siguiente folleto tiene un objetivo modesto pero necesario en el contexto universitario de la enseñanza de psicopatología, una disciplina básica para cualquier profesional futuro en psicología: proporcionar ejemplos reales de diversas formas de presentación de psicopatologías, para que los estudiantes puedan familiarizarse con ellos y relacionarlos con ellos. Los conocimientos adquiridos en la enseñanza teórica. es_ES
dc.language.iso en es_ES
dc.relation.ispartof http://roderic.uv.es/handle/10550/67461 Psychopathology Exercise Book
dc.subject psychopathology es_ES
dc.subject psychology es_ES
dc.subject clinical case es_ES
dc.subject mental disorders es_ES
dc.title Psychopathology exercise book 2nd semester es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es_ES
dc.type.interactivitytype expositive es_ES
dc.type.learningresourcetype exercise es_ES
dc.type.interactivitylevel low es_ES
dc.description.abstractenglish The following booklet has a modest but necessary objective in the university context of teaching psychopathology, a basic discipline for any future professional in psychology: to provide real examples of various presentation forms of psychopathologies, so that students can familiarize themselves with them and relate them to the acquired knowledge in theoretical teaching. es_ES

View       (426.8Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics