Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós?

DSpace Repository

Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós?

Show simple item record

dc.contributor.author Alarcón Espinoza, Marina en
dc.date.accessioned 2019-04-02T11:05:45Z
dc.date.available 2019-04-02T11:05:45Z
dc.date.issued 2018 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/69743
dc.description.abstract Davant d’un context social amb dificultats associades a alts indicadors de violència, s’efectua una revisió bibliogràfica d’articles publicats fins a l’any 2017, amb les paraules clau conducta prosocial, programes d’intervenció i responsabilitat social, per tal de reflexionar respecte de la relació entre el desenvolupament de conductes prosocials i la responsabilitat social universitària (RSU). L’anterior ha permès plantejar la possibilitat de cercles virtuosos que juntament amb afavorir la prosocialitat en futurs universitaris, propicie que adults formats en rsu afavorisquen contextos de desenvolupament prosocials per a futures generacions. es
dc.source Alarcón Espinoza, Marina. Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós?. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2018, Vol. 19, no. 2: 99-107 es
dc.subject Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós?, conducta prosocial, responsabilitat social, desenvolupament moral, eines socials, participació., con conducta prosocial, responsabilidad social, desarrollo moral, herramientas sociales, participación, prosocial behavior, social responsibility, moral development, social skills, participación., Artículo es
dc.title Conductes prosocials i responsabilitat social universitària: a la recerca d’un cercle virtuós? es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es
dc.description.abstractenglish Faced with a social context with difficulties associated with high violence indicators, a bibliographic review of articles published up to 2017, with the key words prosocial behavior, intervention programs and social responsibility, in order to reflect Regarding the relationship between the development of prosocial behaviors and university social responsibility (RSU). This has allowed to raise the possibility of virtuous circles that, together with favoring prosociality in future university students, encourage adults trained in rsu to favor prosocial development contexts for future generations. es

View       (850.8Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics