La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente

DSpace Repository

La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente

Show full item record

View       (1.003Mb)

    
Conde Núñez, María Carmen; Mariscal Díaz, Paula; Sánchez Cepeda, José Samuel
This document is a artículo publicadoDate2018

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/68931
This research introduces a case study of a primary school teacher who works with the school garden. It aims to know the degree of integration of sustainability in the teaching-learning process and the methodology carried out with the school garden. A series of indicators are designed for each of the proposed curricular background categories. In order to analyse the results we have used an interpretative qualitative methodology.

    Conde Núñez, María Carmen ; Mariscal Díaz, Paula ; Sánchez Cepeda, José Samuel. La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente. En: Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 35 2018: 113-126
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics