Introspección reflexiva del estudiante sobre su experiencia en másteres internacionales
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Introspección reflexiva del estudiante sobre su experiencia en másteres internacionales

DSpace Repository

Introspección reflexiva del estudiante sobre su experiencia en másteres internacionales

Show full item record

View       (375.6Kb)

    
Gallarza, Martina G.; Fayos Gardó, Teresa Perfil; Fontana Vinat, María; Derqui Zaragozá, Belén
This document is a artículo publicadoDate2018

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/68809
Value co-creation is becoming a mainstream in higher education, as a progress within the ?Students as Customer? approach. Furthermore, the development of qualitative studies through reflective methods from students can help instructors and managers. The aim of this research is to explore with the aid of a CAQDAS, 30 students? reflective statements in two master programs. Findings are presented in terms of value dimensions: functional, emotional and social, and in terms of positive (benefits) and negative (cost) aspects of the experience. The usefulness of introspective methodologies from students is shown in the evaluation of the multidimensional and intercultural educational experience.

    Gallarza, Martina G. ; Fayos Gardó, Teresa ; Fontana Vinat, María ; Derqui Zaragozá, Belén. Introspección reflexiva del estudiante sobre su experiencia en másteres internacionales. En: @tic. revista d'innovació educativa, 21 2018: 57-66

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics