La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación

DSpace Repository

La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación

Show full item record

View       (546.5Kb)

    
Pérez Escoda, Ana; García-Ruiz, Rosa; Aguaded Gómez, José Ignacio
This document is a artículo publicadoDate2018

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/68808
L'alfabetització mediàtica del professorat universitari és un repte de la societat actual, per aconseguir la formació de ciutadans crítics. Es presenta el procés de disseny i validació d'un qüestionari per conèixer el nivell de competència mediàtica del professorat universitari. L'anàlisi de validesa i fiabilitat es va realitzar en dues fases diferents per garantir la consistència de l?instrument: validació per mètode Delphi i anàlisi psicomètric, en una mostra pilot internacional de 260 docents. El resultat és un qüestionari amb vuit dimensions, les dades de validació i l'anàlisi per dimensions mostren un instrument consistent per a la recollida d'informació en un àmbit de coneixement canviant i necessitat d'instruments, suposant una contribució valuosa per a la investigació en alfabetització mediàtica.

    Pérez Escoda, Ana ; García-Ruiz, Rosa ; Aguaded Gómez, José Ignacio. La competencia mediática en el profesorado universitario. Validación de un instrumento de evaluación. En: @tic. revista d'innovació educativa, 21 2018: 1-9

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics