Identifying patterns in channel usage across the search, purchase and post-sales stages of shopping
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Identifying patterns in channel usage across the search, purchase and post-sales stages of shopping

Repositori DSpace/Manakin

Identifying patterns in channel usage across the search, purchase and post-sales stages of shopping

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (309.5Kb)

Exportar a Refworks
    
Frasquet del Toro, Marta; Mollà Descals, Alejandro; Ruiz Molina, María Eugenia
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2015

    Frasquet del Toro, Marta Mollà Descals, Alejandro Ruiz Molina, María Eugenia 2015 Identifying patterns in channel usage across the search, purchase and post-sales stages of shopping Electronic Commerce Research And Applications 14 6 654 665
https://doi.org/10.1016/j.elerap.2015.10.002
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques