Understanding loyalty in multichannel retailing: the role of brand trust and brand attachment
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Understanding loyalty in multichannel retailing: the role of brand trust and brand attachment

Repositori DSpace/Manakin

Understanding loyalty in multichannel retailing: the role of brand trust and brand attachment

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (301.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Frasquet del Toro, Marta; Mollà Descals, Alejandro; Ruiz Molina, María Eugenia
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

    Frasquet del Toro, Marta Mollà Descals, Alejandro Ruiz Molina, María Eugenia 2017 Understanding loyalty in multichannel retailing: the role of brand trust and brand attachment International Journal of Retail & Distribution Management 45 6 608 625
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques