The impact of content and language integrated learning (CLIL) on Valencian secondary education students' English language acquisition and academic achievement: a case study
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

The impact of content and language integrated learning (CLIL) on Valencian secondary education students' English language acquisition and academic achievement: a case study

Repositori DSpace/Manakin

The impact of content and language integrated learning (CLIL) on Valencian secondary education students' English language acquisition and academic achievement: a case study

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (17.87Mb)

Exportar a Refworks
    
Pascual Bajo, Carmen
Pérez Cañado, María Luisa (dir.);
Martínez López, Miguel (dir.)
Departament de Filologia Anglesa i Alemanya
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2018
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques