The song
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

The song

DSpace Repository

The song

Show simple item record

dc.contributor.author Fontelles Rodriguez, Vicent Lluís
dc.date.accessioned 2018-10-05T12:20:43Z
dc.date.available 2018-10-05T12:20:43Z
dc.date.issued 2018 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/67721
dc.description.abstract importància de les diverses metodologies al voltant de la cançó a l'Escola. La cançó com a part de l'assignatura 'Didàctica de la Música' per a estudiants de la Facultat de Magisteri. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.relation.isbasedon Diverses propostes pedagògiques per a l'ensenyament de la cançó a l'Escola. es_ES
dc.subject song, teachers training, kinds, games es_ES
dc.title The song es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.identifier.doi 10.13140/RG.2.2.29159.50087 es_ES
dc.type.interactivitytype expositive es_ES
dc.type.learningresourcetype NarrativeText es_ES
dc.relation.isbasisfor Estudiants de la Facultat de Magisteri dintre de l'assignatura 'Didàctica de la Música' es_ES
dc.relation.isrequiredby Fer l'examen de l'apartat teòric de la guia docent de l'assignatura 'Didàctica de la Música' es_ES
dc.description.abstractenglish Methodological summary of the importance of The Song in the school. The Song as part of the course ' Didactica de la Música ' for teaching students. es_ES

View       (216.9Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics