'La canción' - 2018. Para estudiantes de Magisterio.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

'La canción' - 2018. Para estudiantes de Magisterio.

DSpace Repository

'La canción' - 2018. Para estudiantes de Magisterio.

Show simple item record

dc.contributor.author Fontelles Rodriguez, Vicent Lluís
dc.date.accessioned 2018-10-05T11:24:26Z
dc.date.available 2018-10-05T11:24:26Z
dc.date.issued 2018 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/67718
dc.description.abstract Resum (en castellà) de la importància de la cançó com a eix vehicular a l'hora de posar en pràctica metodologies diverses davant l'assignatura 'Didàctica de la Música' de la Facultat de Magisteri. es_ES
dc.language.iso es es_ES
dc.relation.isbasedon La cançó - Afegit a Roderic el 5 d'octubre de 2018 es_ES
dc.subject Canción, Tipos, Metodologia, Didáctica, es_ES
dc.title 'La canción' - 2018. Para estudiantes de Magisterio. es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.identifier.doi 10.13140/RG.2.2.35870.38723 es_ES
dc.type.interactivitytype expositive es_ES
dc.type.learningresourcetype NarrativeText es_ES
dc.type.interactivitylevel medium es_ES
dc.relation.isrequiredby Alumnes de la Facultat de Magisteri dintre de l'assignatura 'Didàctica de la Música' es_ES
dc.description.abstractenglish Methodological summary of the importance of The Song in the school. The Song as part of the course ' Didactica de la Música ' for teaching students. es_ES

View       (243.3Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics