Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat

DSpace Repository

Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat

Show full item record

View       (634.1Kb)

    
Sanz Cervera, Pilar
This document is a textoDate2018

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/67635
Els guions gràfics permeten presentar la informació d’una manera senzilla i visual, de manera que aquest pot ser un recurs molt interessant per treballar amb tot tipus d’alumnat, i en especial amb alumnes amb qualsevol tipus de Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE), però en concret, és especialment atractiu per als alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), i també per als alumnes que presenten dificultats per establir seqüències espai-temporals. Per aquest motiu, en aquesta activitat es proposa que els futurs mestres aprengueren a elaborar un guió gràfic mitjançant l’aplicació StoryboardThat. Aquest recurs no sols permet als docents elaborar materials per a facilitar l’aprenentatge dels estudiants, sinó que també és possible que els mateixos estudiants d’educació primària facen ús de l’aplicació per crear les seues històries.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics