Enseñar y aprender, la poética de la presencia en un aula de primaria. Un estudio narrativo
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Enseñar y aprender, la poética de la presencia en un aula de primaria. Un estudio narrativo

Repositori DSpace/Manakin

Enseñar y aprender, la poética de la presencia en un aula de primaria. Un estudio narrativo

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (515.4Kb)

Exportar a Refworks
    
Molina Galvañ, María Dolores
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2018

    Molina Galvañ, María Dolores 2018 Enseñar y aprender, la poética de la presencia en un aula de primaria. Un estudio narrativo Educaçao (UFSM) 43 2 11 26
https://doi.org/10.5902/1984644432011
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques