El Marketing asociado con las Artes Escénicas y la Música. Una mirada desde la Neurociencia
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El Marketing asociado con las Artes Escénicas y la Música. Una mirada desde la Neurociencia

Repositori DSpace/Manakin

El Marketing asociado con las Artes Escénicas y la Música. Una mirada desde la Neurociencia

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (540.7Kb)

Exportar a Refworks
    
Sobrino Ducay, Cristina
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2018

    Sobrino Ducay, Cristina. El Marketing asociado con las Artes Escénicas y la Música. Una mirada desde la Neurociencia. En: Itamar, revista de investigación musical, 2011 - 2018, Número 4: 241-259
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques