Adaptación de textos académicos en la escuela inclusiva: Experiencias de colaboración entre Asindown y aulas ordinarias
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Adaptación de textos académicos en la escuela inclusiva: Experiencias de colaboración entre Asindown y aulas ordinarias

Repositori DSpace/Manakin

Adaptación de textos académicos en la escuela inclusiva: Experiencias de colaboración entre Asindown y aulas ordinarias

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.870Mb)

Exportar a Refworks
    
ERI-Lectura; Calasanz, Nuria; Tébar, Susana; Jornada Lectura Fàcil de la Generalitat Valenciana. València, 18-19 Maig 2018
Aquest document és un/a Comunicació/Ponència, creat/da en: 2018
Nuria Calasanz y Susana Tébar, de Asindown Valencia, presentan las experiencias de colaboración entre Asindown y aulasordinarias en las Jornades Lectura Fàcil de la Generalitat Valenciana organizadas por la ERI-Lectura de la Universitat de València el 18-19 mayo de 2018. http://ir.uv.es/4zhj7IR

    Calasanz, Nuria; Tébar, Susana (2018): «Adaptación de textos académicos en la escuela inclusiva: Experiencias de colaboración entre Asindown y aulas ordinarias», Jornades Lectura Fàcil de la Generalitat Valenciana. València: Universitat de València, ERI-Lectura 18-19 mayo. http://ir.uv.es/4zhj7IR
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques