Les xarxes socials com a recurs educatiu
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Les xarxes socials com a recurs educatiu

DSpace Repository

Les xarxes socials com a recurs educatiu

Show simple item record

dc.contributor.author Martí Climent, Alícia
dc.contributor.author Garcia Vidal, Pilar
dc.date.accessioned 2018-06-05T10:23:28Z
dc.date.available 2018-06-05T10:23:28Z
dc.date.issued 2012 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/66510
dc.description.abstract L’ús de les xarxes socials amb finalitats educatives afavoreix l’aprenentatge col·laboratiu i l’intercanvi d’informació. Aquest article presenta una experiència de l’ús de les xarxes socials com a recurs educatiu, concretament de la plataforma Ning, amb la finalitat d’animar el professorat perquè les utilitze en la seua pràctica docent. La xarxa Ning té l’avantatge de disposar d’un entorn privat per als membres del grup que permet personalitzar el treball del curs dins d’una comunitat virtual particular. A més, potencia la interacció comunicativa i possibilita incloure-hi diferents materials multimèdia i recursos produïts tant pel professorat com per l’alumnat. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.source Garcia Vidal, Pilar; Martí Climent, Alícia (2012). Les xarxes socials com a recurs educatiu: Aplicació didàctica en la formació del professorat de Secundària. Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura, 57, 105-113. es_ES
dc.subject xarxa social es_ES
dc.subject aprenentatge col·laboratiu es_ES
dc.subject ensenyament de llengües es_ES
dc.subject competència TIC es_ES
dc.title Les xarxes socials com a recurs educatiu es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/article es_ES
dc.description.abstractenglish The use of social networks for educational purposes fosters collaborative learning and information exchange. This article presents an experience of the use of social networks as an educational resource, specifically the Ning platform to encourage teachers to use them in their lessons. The Ning network has the advantage of having a private area for group members so they can personalise their work on the course within a particular virtual community. In addition, it also strengthens communicative interaction and makes it possible to include different multimedia materials and resources procured by both teachers and students. es_ES
dc.identifier.idgrec 065828 es_ES

View       (170.6Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics