Diseño y aplicación de un instrumento para valorar la demanda cognitiva de problemas de matemáticas resueltos por estudiantes de enseñanza obligatoria. El caso de las altas capacidades matemáticas
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Diseño y aplicación de un instrumento para valorar la demanda cognitiva de problemas de matemáticas resueltos por estudiantes de enseñanza obligatoria. El caso de las altas capacidades matemáticas

Repositori DSpace/Manakin

Diseño y aplicación de un instrumento para valorar la demanda cognitiva de problemas de matemáticas resueltos por estudiantes de enseñanza obligatoria. El caso de las altas capacidades matemáticas

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (7.880Mb)

Exportar a Refworks
    
Benedicto Baldonado, Clara
Gutiérrez Rodríguez, Ángel (dir.);
Jaime Pastor, Adela (dir.)
Departament de Didàctica de les Matematiques
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2018
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques