Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning)

Repositori DSpace/Manakin

Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning)

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (103.1Kb)

Exportar a Refworks
    
Trujillo, Cristina; Pérez Cano, Isabel; Essenwanger, Faria
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016
In the present work we introduce our self-designed concept of blended learning for our faculty, following the premises of the constructivist theory. We introduce briefly the roles of the three principal agents in the learning-teaching process understood as the student, the methology and the teaching person. Moreover we report about a practical experience in a blended learning language course which is based on the cooperative approach for both students and facilitator team. Finally, we discuss the importance of co-teaching in blended learning environments. Keywords: blended learning, constructivism, facilitating leadership, collaborative learning approach.

    Trujillo, Cristina ; Pérez Cano, Isabel ; Essenwanger, Faria. Trabajo colaborativo entre líderes facilitadores en entornos de aprendizaje mixto (Blended Learning). En: Foro de profesores de E/LE, 12 12 2016: 275-284
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques