La publicidad como recurso en el aula de E/LE
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La publicidad como recurso en el aula de E/LE

Repositori DSpace/Manakin

La publicidad como recurso en el aula de E/LE

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (103.1Kb)

Exportar a Refworks
    
Linares Bernabéu, Esther
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2016
It is doubtless that the briefness in advertising eases, in my view, its adaptability for using it during the Spanish as a FL/ SL lessons. It is an ideal and useful tool for the learning process, as the usage of ads videos gets to engage students and makes the class more dynamic by showing aspects of the daily life. Audiovisual Comprehension tasks help break monotony, awake feelings and curiosity. In short, advertisement is an excellent resource to amaze while teaching. Keywords: Audiovisual Comprehension, Spanish FL/SL, Advertising, Didactic resource

    Linares Bernabéu, Esther. La publicidad como recurso en el aula de E/LE. En: Foro de profesores de E/LE, 12 12 2016: 131-136
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques