El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2

Repositori DSpace/Manakin

El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2

Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.author Tordera Yllescas, Juan Carlos es
dc.date.accessioned 2018-03-13T13:15:44Z
dc.date.available 2018-03-13T13:15:44Z
dc.date.issued 2015 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65422
dc.description.abstract The aim of this paper is to dealing with the teaching and evaluation of culture in the A1 / A2 levels of the Cervantes Institute. First, we will explain what is understood as culture and what role it plays in the teaching of E/LE. Second, we will present some proposals with which the teacher can work the sociocultural component in the classroom without disregarding other skills. And finally, we will conclude with a brief critical analysis of how it is evaluated the sociocultural component in the DELE. Key words: culture, evaluation A1 y A2, Instituto Cervantes. es
dc.source Tordera Yllescas, Juan Carlos. El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 323-332 es
dc.title El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2 es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi es

Visualització       (182.7Kb)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques