El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2

Repositori DSpace/Manakin

El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (182.7Kb)

Exportar a Refworks
    
Tordera Yllescas, Juan Carlos
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2015
The aim of this paper is to dealing with the teaching and evaluation of culture in the A1 / A2 levels of the Cervantes Institute. First, we will explain what is understood as culture and what role it plays in the teaching of E/LE. Second, we will present some proposals with which the teacher can work the sociocultural component in the classroom without disregarding other skills. And finally, we will conclude with a brief critical analysis of how it is evaluated the sociocultural component in the DELE. Key words: culture, evaluation A1 y A2, Instituto Cervantes.

    Tordera Yllescas, Juan Carlos. El papel de la cultura en el proceso de enseñanza y evaluación del español como lengua extranjera en los niveles A1/A2. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 323-332
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques