Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades

DSpace Repository

Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades

Show full item record

View       (504.5Kb)

Exportar a Refworks
    
Souto, Luz Celestina
This document is a artículo publicadoDate2015
The study of the avant-garde through its historical context and their artistic productions is proposed as an interdisciplinary activity, in which students are focusing on the literary aspect and the breakdown of the early 20th century in painting, cinema, architecture and music. This investigation shows lessons that will be taught in a participatory way, from reading to watching short films and avant-garde music or seeing works of art. This work proposes a task-based approach that will lead to creative activities where the knowledge of each student will be improved. Key words: Historical avant-gardes, E / LE, task-based approach, participatory classes

    Souto, Luz Celestina. Enfoque por tareas para la enseñanza de las vanguardias en la clase de E/LE. Propuesta de actividades. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 313-321
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics