Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos

Repositori DSpace/Manakin

Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (350.0Kb)

Exportar a Refworks
    
Gil Álvaro, Ricardo
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2015
The reality of the S/FL lectures requires a cross approach that includes knowledge form other disciplines in order to take a close look at psychoaffective, sociocultural and educational aspects which have an influence on the language learning process. Below, I share some keys that might help to enrich the language learning experience and also a teaching proposal. Key words: cross approach, experience, selflearning.

    Gil Álvaro, Ricardo. Un collar de macarrones o cómo optimizar los recursos didácticos. En: Foro de profesores de E/LE, 11 11 2015: 121-131
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques