Empezar a escribir microrrelatos en E/LE en cuatro pasos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Empezar a escribir microrrelatos en E/LE en cuatro pasos

Repositori DSpace/Manakin

Empezar a escribir microrrelatos en E/LE en cuatro pasos

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (56.24Kb)

Exportar a Refworks
    
Kotwica, Dorota
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2014
This article describes a sequence of four writing activities designed for a classroom od Spanish as a Second Language at levels from B2 to C1 according to the Common European Framework of Reference for Languages. The final objective pursued in this sequence is that students start to write micro-stories in Spanish. To achieve this, the article presents activities ordered according to the degree of freedom given to students at the time of writing, from guided writing exercises to creative writing. The design of the sequence also encourages communication and interaction in the classroom.

    Kotwica, Dorota. Empezar a escribir microrrelatos en E/LE en cuatro pasos. En: Foro de profesores de E/LE, 10 2014: 137-144
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques