De Piaget a Kohlberg: utilitat i vigència de l'ús de dilemes morals amb l'alumnat universitari
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

De Piaget a Kohlberg: utilitat i vigència de l'ús de dilemes morals amb l'alumnat universitari

Repositori DSpace/Manakin

De Piaget a Kohlberg: utilitat i vigència de l'ús de dilemes morals amb l'alumnat universitari

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (794.2Kb)

Exportar a Refworks
    
Pérez Pérez, Cruz; García García, Fran J.; Zayas Latorre, Belen
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2017

    Pérez Pérez, Cruz ; García García, Fran J. ; Zayas Latorre, Belen. De Piaget a Kohlberg: utilitat i vigència de l'ús de dilemes morals amb l'alumnat universitari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, Vol. 18, no. 2: 163-181
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques