Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic

DSpace Repository

Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic

Show full item record

View       (3.263Mb)

    
Mora Goterris, Paloma; Peñalver Vilar, José María
This document is a artículo publicadoDate2017

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/65249
Es presenta una proposta didàctica que pretén oferir, a l’alumnat d’ensenyament secundari obligatori, una educació i una formació corporal bàsiques, a través de l’àrea de música. La finalitat és realitzar una recerca que ens permeta conèixer si, a partir de l’àrea de música, es pot afavorir l’actitud, l’interès i la motivació dels alumnes d’aquest nivell educatiu per aquesta assignatura, i contribuir, alhora, al seu desenvolupament integral. Aquesta proposta també permet oferir als alumnes de l’ESO l’oportunitat d’aprendre i experimentar amb tècniques específiques.

    Mora Goterris, Paloma ; Peñalver Vilar, José María. Com motivar l’alumnat de l’ESO a través de l’àrea de música?. La formació corporal com a recurs didàctic. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2017, Vol. 18, no. 1: 79-106

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics