Self-Efficacy, Satisfaction, and Academic Achievement: The Mediator Role of Students' Expectancy-Value Beliefs.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Self-Efficacy, Satisfaction, and Academic Achievement: The Mediator Role of Students' Expectancy-Value Beliefs.

Repositori DSpace/Manakin

Self-Efficacy, Satisfaction, and Academic Achievement: The Mediator Role of Students' Expectancy-Value Beliefs.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (496.8Kb)

Exportar a Refworks
    
Doménech Betoret, Fernando; Abellán Roselló, Laura; Gómez Artiga, Amparo
Aquest document és un/a article, creat/da en: 2017

    Doménech Betoret, Fernando Abellán Roselló, Laura Gómez Artiga, Amparo 2017 Self-Efficacy, Satisfaction, and Academic Achievement: The Mediator Role of Students' Expectancy-Value Beliefs. Frontiers In Psychology Volumen: 8 Articulo: 1193
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.01193
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques