Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica

DSpace Repository

Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica

Show full item record

View       (10.28Mb)

    
Corti, Agustín
This document is a artículo publicadoDate2017

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/64759
The paper presents an approach to the development of visual literacy in S/FL through the graphic novel Virus tropical from Powerpaola. Within a narratological approach it elaborates exercises on sociocultural competence and identity awareness of learners on behalf of Spanish as a pluricentric language. The didactic proposal is structured in two stages that integrate the proposed competences. Keywords: visual literacy, identity, plurilinguism, varieties of Spanish.

    Corti, Agustín. Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica. En: Foro de profesores de E/LE, 13 2017: 23-

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics