Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica

Repositori DSpace/Manakin

Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (10.28Mb)

Exportar a Refworks
    
Corti, Agustín
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2017
The paper presents an approach to the development of visual literacy in S/FL through the graphic novel Virus tropical from Powerpaola. Within a narratological approach it elaborates exercises on sociocultural competence and identity awareness of learners on behalf of Spanish as a pluricentric language. The didactic proposal is structured in two stages that integrate the proposed competences. Keywords: visual literacy, identity, plurilinguism, varieties of Spanish.

    Corti, Agustín. Virus tropical en la clase de E/LE : cómo trabajar la narración visual, la identidad y el plurilingüismo con una novela gráfica. En: Foro de profesores de E/LE, 13 2017: 23-
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques